Maak direct een afspraak
Tijdens kantooruren (08.00u-17.00u) kunt u telefonisch een afspraak maken.
073 623 2222
Praktijk in de buurt
Wat kost het mij?
Ben ik wel verzekerd voor fysiotherapie of moet ik dit zelf betalen? Ook voor al uw verzekeringsvragen kunt u bij ons terecht.
Ben ik verzekerd?

Werkwijze

FysioCompany is een uniek samenwerkingsverband. We vinden het belangrijk om te denken vanuit de patiënt. Inmiddels bestaat het samenwerkingsverband bijna 17 jaar en zijn we uitgegroeid naar 29 praktijken. In samenwerking met een Centraal Bureau dat de organisatie ondersteunt op het gebied van administratieve en telefonische ondersteuning mogen we wel stellen dat we er naar streven om zoveel mogelijk tijd, kwaliteit en aandacht aan onze patienten te besteden. Door de administratieve lasten bij het Centraal Bureau neer te leggen, kunnen we gedurende de behandeling samen met u naar de beste weg van herstel toe werken. 

Wilt u meer weten over onze organisatie, dan kunt u ons meerjarenbeleidsplan hier inzien.


Huisregels
Iedere praktijk van FysioCompany heeft eigen huisregels. Hierover wordt u geïnformeerd bij uw eerste bezoek. Ook ontvangt u tijdens het eerste bezoek onze patiëntenfolder. Deze folder kunt u ook vooraf al doorlezen. 
Let op: wanneer u een afspraak wilt annuleren zult u dit 24 uur van tevoren moeten doen. Anders zijn wij genoodzaakt deze afspraak in rekening te brengen. Buiten kantoortijden kunt u altijd ons antwoordapparaat inspreken. Graag hierbij uw naam, tijdstip van afspraak en de therapeut vernoemen.

Eerste bezoek
Wat dient u tijdens uw eerste bezoek mee te nemen?
  • Indien na verwijzing van arts of specialist het verwijsbriefje
  • Zorgverzekeringspas
  • Een geldig legitimatiebewijs
  • Een handdoek

 
Alles over vergoeding van fysiotherapie
Er verandert jaarlijks erg veel binnen de vergoedingen voor fysiotherapie. We begrijpen dat dit voor u niet altijd goed te volgen is. We nemen dan ook graag de tijd om uw persoonlijke situatie met u door te spreken en aan u uit te leggen. U kunt ons hier altijd telefonisch voor benaderen of d.m.v. een contactformulier. Voor verdere informatie omtrent vergoedingen kunt u onze algemene pagina omtrent vergoedingen bekijken.
Ben ik verzekerd?