Maak direct een afspraak
Tijdens kantooruren (08.00u-17.00u) kunt u telefonisch een afspraak maken.
073 623 2222
Praktijk in de buurt
Wat kost het mij?
Ben ik wel verzekerd voor fysiotherapie of moet ik dit zelf betalen? Ook voor al uw verzekeringsvragen kunt u bij ons terecht.
Ben ik verzekerd?

Centraal Bureau FysioCompany

Het Centraal Bureau is het eerste aanspreekpunt en het administratieve hart van het samenwerkingsverband FysioCompany. Met toegang tot de agenda’s van al onze praktijken en medewerkers kunnen wij direct een afspraak voor u maken, verzetten of annuleren. Annuleren graag telefonisch 24 uur van tevoren.

Met behulp van het uitgebreide scala specialisaties en aandachtsgebieden van ruim 70 therapeuten doen we ons uiterste best u met uw klacht op de juiste plek en bij de  juiste persoon in te plannen, natuurlijk binnen uw wensen en mogelijkheden. Uiteraard is het via het Centraal Bureau ook mogelijk te worden doorverbonden met uw therapeut tijdens de patiëntenwissel.

Ook voor vragen over uw vergoeding fysiotherapie vanuit uw zorgverzekering kunt u bij ons terecht. Het Centraal Bureau heeft toegang tot de eisen omtrent verwijzingen en vergoedingen van alle zorgverzekeraars.
Ook bij vragen over uw facturen kunnen wij u verder helpen, aangezien de declaraties centraal door ons gedaan worden voor al onze praktijken.Op deze manier gaan we de uitdaging aan u als patiënt zo goed mogelijk te helpen en tegelijkertijd onze therapeuten de kans te geven zo veel mogelijk ongestoord hun vak uit te oefenen om u van uw klacht af te helpen.

Wij staan van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 17.00 uur  voor u klaar. Buiten deze tijden kunt u ons antwoordapparaat inspreken en bellen wij de eerstvolgende werkdag terug.


          

          

Adresgegevens:
Marcopolostraat 12
5223 RP 's-Hertogenbosch


Postadres:
Postbus 2028
5202 CA 's-Hertogenbosch

 
Alles over vergoeding van fysiotherapie
Er verandert jaarlijks erg veel binnen de vergoedingen voor fysiotherapie. We begrijpen dat dit voor u niet altijd goed te volgen is. We nemen dan ook graag de tijd om uw persoonlijke situatie met u door te spreken en aan u uit te leggen. U kunt ons hier altijd telefonisch voor benaderen of d.m.v. een contactformulier. Voor verdere informatie omtrent vergoedingen kunt u onze algemene pagina omtrent vergoedingen bekijken.
Ben ik verzekerd?