Maak direct een afspraak
Tijdens kantooruren (08.00u-17.00u) kunt u telefonisch een afspraak maken.
073 623 2222
Praktijk in de buurt
Wat kost het mij?
Ben ik wel verzekerd voor fysiotherapie of moet ik dit zelf betalen? Ook voor al uw verzekeringsvragen kunt u bij ons terecht.
Ben ik verzekerd?

Update Corona-virus

FysioCompany heeft o.a. onderstaande Coronamaatregelen getroffen en wij
verzoeken u de aangekondigde maatregelen op de praktijk zelf ook goed door te
nemen bij binnenkomst:

- kom maximaal 5 minuten voorafgaand aan uw afspraak de praktijk binnen;
- desinfecteer uw handen bij binnenkomst van de praktijk;
- de koffieapparaten en waterkoelers zijn buiten gebruik gesteld;
- kom zo veel als mogelijk alleen naar uw afspraak;
- neem uw eigen badhanddoek mee;
- kleed uzelf thuis om, de kleedkamers zijn dicht en
- maak zo min mogelijk gebruik van de toiletten.

Indien u één of meerdere van de volgende klachten heeft dan bent u helaas niet welkom op
de praktijk en verzoeken wij u de afspraak kosteloos te verzetten: (neus)verkoudheid,
hoesten, kuchen, niezen, loopneus, verhoging (tot 38 graden), koorts, kortademigheid,
hoofdpijn, branderige ogen, moeheid, uzelf niet fit voelen en/of diarree.

Heeft u de afgelopen 24 uur klachten (COVID-19 symptomen) gehad of heeft u
huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten of is er bij uzelf of
een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld? Ook dan bent
u helaas niet welkom op de praktijk en verzoeken wij u de afspraak kosteloos te verzetten.

Heeft u vragen of twijfelt u of de afspraak door kan gaan?
Neem dan contact op met ons Centraal Bureau
op telefoonnummer 073 – 623 22 22.
Verdere informatie is ook te vinden op www.RIVM.nl
 
Alles over vergoeding van fysiotherapie
Er verandert jaarlijks erg veel binnen de vergoedingen voor fysiotherapie. We begrijpen dat dit voor u niet altijd goed te volgen is. We nemen dan ook graag de tijd om uw persoonlijke situatie met u door te spreken en aan u uit te leggen. U kunt ons hier altijd telefonisch voor benaderen of d.m.v. een contactformulier. Voor verdere informatie omtrent vergoedingen kunt u onze algemene pagina omtrent vergoedingen bekijken.
Ben ik verzekerd?